Varför sitta hemma..

...när det enda man gör är tänker och funderar på:

Vad som gick fel? I två månader har vi knappt pratat med varnadra och det som hänt mellan oss. Allt börja med lite nervösitet inför en tävling och sluta med det som är nu. Enda gångerna jag träffa dig var när jag var när jag barnvakt. Å vad glad jag var/är när jag får se/träffa dig:

Varför det blev som det blev? Vad var det som gjorde att du efter knappt en månad inte verkade villa vara med mig mera. Vad rörde sig i ditt huvud?

Vad jag har gjort?  Det känns som om jag har gjort nåt. Å det är klart det gör det när man inget får veta. Jag är ingen tankeläsare.

Vad kan jag göra för att fixa allt? Jag vill så gärna att det ska fixa sig mellan oss. Jag är beredd att satsa allt som går, även beredd att offra saker. Glömma allt som varit och börja om på nytt.

Har en massa tankar och funderingar i huvudet som önskar svar. Men jag har sagt att du får ta kontakt när du vill prata (men det känns som om det aldrig kommer att hända). Vill prata med dig älskade vän. Tänker på dig alla dagar och saknar dig otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas verkligen att du får svar på dina frågor och funderingar.

2009-01-06 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0