Toppen dag

Trots en lång dag igår med två jobb har jag hittills klarat denna dag utan att vara trötter.

Nattens jobb på arken var toppen. Även om det var super lugnt så var det jätta skoj att jobba... har hittat några rikigt roliga typrt där. Ser framemot nästa pass där. Hellre jobbar jag några nätter med er än sitter hemma och deppar. Tack för att ni ger mitt liv lite ljus.

Somnade vid halv 6 tror jag och steg upp kl halv 10 idag... oj oj inga många timmars sömn men man kommer upp när man ska till frisören... och det var väl värt att fara dit idag.. blev jätte fin. Mörkbrunt hår med lite fler och rödare slingor än förra gången. Me like it. Tack Cecilia för ditt toppen jobb. Du gav min dag en toppen start.

Sen var det fika dags med Jonas. Super trevligt att för en gång skull sitta och prata med honom IRL och inte bara på msn. Det fanns massor att berätta för varandra. Är glad för din skull Jonas, att du äntligen fått en flicka att kalla din. Du som för nån månad sa att det inte finns fina lediga flickor för dig... Hoppas det går bra för er nu. *håller tummarna*

Efter det bar det av hem  med Petra. Även här massor att prata om. Fick reda på en massa nytt smaskigt skvaller och jag fick dela med mig av mitt. Härligt med lite te och prat. Hoppas vi kan göra det snart igen.

Allt som hänt hittills idag har förgyllt min dag. Tack för det mina vänner och min frisör.

Kommentarer
Postat av: Petra

De är bra att du hade trevligt vi får göra om de snart igen :)

2009-01-06 @ 21:43:52
Postat av: Petra

Trevligt att höra att du hade trevligt.. och du blev så fin i håret :)

2009-01-06 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0