Dag 5

Nu har det gått fem dagar utan att jag ätit godis/bullar/kakor eller druckit en droppe läsk. Uj vad duktig jag varit men oj vad min konsumtion av tuggummi har gått upp. Nå det är kanske bättre det än att få i sig x-antal gram socker i veckan. Får se hur det går i framtiden med detta... kommer att sakna dumle å gud så gott det skulle vara... mjuk kola med chokladöverdrag... *snålvattnet rinner*.. mmm.... nej nu måste jag göra nåt annat annars kan jag inte motstå de två eller tre dumlekarameller som ligger på vardagsrumsbordet...

Får ta och tvätta lite kläder och vika lite sånt med istället. Håller på att gå igenom mina skåp här hemma och se vad jag kan göra mig av mig. Har en massa jag inte använder.

Nä nu middag... kyckling och ris eller kanske pasta... mums...

kram på er


Kommentarer
Postat av: Diana

haha. Har du oxå kommit till en godisfrifas?

Jag skulle ha snabbmatsfrittår. hHar tyvärr redan brytit de lite grann.

Men man vill juh så mkt. Grejen e att d e så svårt att hålla d =)

Lycka till!

2009-01-16 @ 19:00:30
URL: http://tristan-zachary.blogspot.com
Postat av: Marina

hu vad jobbigt att låta bli godis, hemska tanke. Hoppas du står emot frestelserna för det är banne mig inte lätt, lycka till

2009-01-16 @ 21:49:10
URL: http://www.bloggen.fi/murena69/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0