Solstråle och hundvakt

Jag är en solstråle. Finns dom som säger att jag lysaer som en sol nu förtiden. Vad det beror på...tja... mår väldigt bra just nu och trivs alldeles utmärkt med min tillvaro. Ska börja ta tag i saker och börjat umgås mer med mina vänner. Känns som om mitt liv äntligen börjar hamna på rätt köl.

Är just nu hundvakt, till Smulan. Ska vara det fram till torsdag. Kommer nog att gå bra. Hon ligger just nu jätte snällt och tittar på mig och kollar in vad jag gör. Ska senare ta en lite längre promenad med henne. Uj.. kom på nu att jag måste stiga upp lite tidigare för att gå ut med henne... men det ska nog gå bra. Är i alla fall övertygad om det. Vem vet jag kanske blir sugen på att ha hund själv.

Nä nu ska jag lägga mig och läsa tror jag... eller om jag ska sätta på en film... blev sugen att se Höstlegender när en av mina mailkompisar skrev om den i sitt senaste mail. Har inte tänkt på att jag har den i min hylla...

kram på er

Kommentarer
Postat av: Ms Ruda

Ler.. Ja men du är en solstråle gumman! Ska bli skönt att simma idag.. vaknade igen före klockan ringde.. Ja varför skulle du int knna ha hund :P

2009-02-17 @ 09:27:48
Postat av: Your lovely Sysadmin :)

Jamen snälla Krista, hur kunde du missa Höstlegender? Mitt framför näsan? Va va va?! :) Tur att jag påminde dig, vem vet annars hur det hade gått? Ha ha



Kramis!

2009-02-19 @ 19:28:33
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/kabelkungen
Postat av: Missen(")(")

Ja du är en solstråle......... precis som Petra



härliga vänner - love ya & thanks for kaffepaketet

2009-03-05 @ 11:20:01
URL: http://missens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0