Tre saker

En lista är alltid bra att ta till när man inte vet vad man ska skriva. Här kommer den senaste jag blivit utmanad med. Tack "Nisse" för det.

Tre saker som alltid finns i min/mitt :

Kylskåp: Smör, ägg och juice

Frys: Mat, bär och is

Skafferi: Pasta, ris och mjöl

Handväska: Tuggummi, burana/panadol och penna

Sminkväska: foundation, mascara och läppglans

Badrumshylla: Tandborste, tandkräm och andra krämer

Förråd: Tomma lådor, verktyg och oreda

Hjärna: Hjärnceller (några iaf), knaserier och olika funderingar

Jackficka: Om jag har nåt i dom så: telefon, nycklar och kvitton

Kryddskåp: Salt, Kanel och Curry

Barskåp: Nåt vin, vodka och likör

Köksbänk: Smulor, kaffebryggare, brödlåda

 Nu utmanar jag: Tilda, Diana och Monica

Kommentarer
Postat av: Nisse

Toppen tjejen :)

2009-04-28 @ 23:47:08
URL: http://mysansfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0