Några rader om mitt liv

Har inte skrivit på evigheter ser jag. Kanske dags att skriva lite.

Sommaren har gått och med den kom hösten och nya saker i mitt liv. Vet dock inte vart sommaren tog vägen med alla fester och de underbara (inte alla) sommarextrona på jobbet. Saknar vissa andra inte. Men jag hoppas att någon av dem kommer tillbaka nästa sommar.

Nu till hösten har man fått sig en kamera som man längtat sååå efter. Så nu fotar jag allt möjligt mellan himmel och jord. Känns fint att kunna ta upp sitt lilla intresse igen.

Och så har man funnit kärleken. Japp det har man äntligen känns det som även om man inte varit ensam så länge som sist. Men det känns i vilket fall som helst underbart och varje dag skiner solen upp min själ. Vi har känt varandra mer eller mindre i 10 år. Vi träffades på gymnasiet men då blev det inget och tur var kanske det. Men nu har vi lyckats och det känns som om dettta kunde vara för resten av livet. Men det får framtiden utvisa.

Annars så har det inte varit så mycket annat i mitt liv. Har skaffat en tatuering för ett par veckor sen. En söt liten ängel på vänstra skuldran.

Nä nu ska jag ta och laga lite te och sätta mig vid tvn och se någon film

puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0