Joy to the world...

...my darling is home. Han kom hem tidigare än väntat och gissa om jag är glad för det.

Han ringde och typ väkte mig i morse och fråga vad jag gjorde och så. Han lät trött så jag fråga om han sovit nåt alls, vilket han inte gjort på 1,5 dygn. Han var på väg till båten sa han och jag sa att han skulle byta med någon om han blev allt för trött för han sa att hande somna ett par gånger men vaknat då det börjat skaka i hela bilen. Tack och lov för att det finns sånt som gör att bilen skakar när man kommer för nära vägkanten.

Ett par timmar senare ringar han igen... hmm... mysko tyckte jag men då fråga han om jag skulle sätt apå mig skorna och komma ner och hjälpa till med alla grejer. Jag bara va... nej skojja inte nu... Han typ, inte skojar jag är ju just utan för butiken. oj vad glad man blev. Hastigt pausa filmen man slö titta på och springa ner för att möta honom.

Super kul att se honom och få krama om honom, men gud vad trött han är. Han ligger just nu och sover. Vilket han behöver. Lillan kommer senare så lite energi måste han ha.

För övrigt så jobbade jag i garderoben på arken i går. Massor med folk, men inte så konstigt när det är lilla jul. En gäst som oxå är kund i butiken försökte ragga med mig på efter fest. Ja han till och med fråga om jag skulle komma med på ett glas champange om han fixa ett hotell rum... oj oj oj, allt ska man vara med om och få höra. Har fått höra att jag har en söt näsa och en annan vill mer än gärna ta en dans med mig uppe på gubbhyllan...

Nä om man ska ta och sen en film till. Ha en trevlig Advent nu.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0