Brev

Jag har fått mig en ny brevkompis. Eller snarare så har jag börjat skriva brev med min kompis som pluggar i Åbo. det är så kul att få ett handskrivet brev. Mycke trevligare än att få ett mail. Inge illa om ett elektroniskt brev men det känns inte så personligt även om innehållet i det kan vara väldigt personligt.

Men denna brevväxling har just börjat och allt bara för att jag satt i kafferummet på jobbet och hade tråkigt på min lunch. Så jag skrev ett 6 sidor långt brev till Sanja. Och oj vad glad hon hade blivit av att få ett brev. Det kom snabbt svar tillbaka och nu ska jag ta och svara på hennes brev. Åh vad kul det ska bli att skriva.

Håller även på med en super bra bok: att älska som en porr stjärna. En på dirket från verkligheten, Handlar om livet som porrstjärna... om en av de största porrstjärnorna här i världen. Fastnade i den med en gång och jag kan typ inte släppa den. rekomenderar den varmt.

Annars idag har jag varit grinig hela dagen. Vet inte vad det beror på. har varit mer eller mindre irriterad hela dagen. Hmmm... ja det är väl bättre i morgon. Börjar kl 11 så det ska bli skönt plus att jag stänger med Petra. Eller jag kanske minns fel. Nå det där ser jag imorgon.

Nu ska jag laga lite te (har nya te sorter (: ) och sen kolla på house. Sen kanske sova. får se

Kram på er

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Vem är Sanja?



Kände du henne sedan innan eller?

2008-11-24 @ 00:28:43
URL: http://svammloextremo.blogg.se/
Postat av: Krista

Jo jag jobbade med henne en sommar och vi blev super goda vänner... vi älskar båda att få brev istället för mail så vi bestämde oss för att börja brevväxla.

2008-11-28 @ 18:55:50
URL: http://jagochalltomkring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0