Står på samma ställe än

Jag vet inte vad det är, men det känns som om alla mina vänner utvecklas och ändrars medan jag står och stampar på samma ställe.

Många av mina vänner börjar alla ha stadgats sig med fasta förhållanden och barn och sånt där. Andra bryter sig ur sina gamla vanor och stilar och skapar nåt nytt som inte alls är så som man är van med att de är.  Till exempel piercars sig lite var stans, byter helt och hållet kläd stil.

Själv är jag gamla vanliga jag. Utan tatueringar, pirercingar eller ett fast förhållande. Nu när man blivit singel så har man ju världens chans att göra förändingar i sitt liv och skapa nåt nytt så att man inte maler det gamla som varit. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag trivs bra med den klädstil jag har och tatueringar och sånt det känner jag inget behov av. Men ett stadigt förhållande med barn och hus och hela paketet skulle inte vara helt fel. Men det dröjer länge än innan jag är där. Står som sagt på ruta ett igen.

Men man ska inte ha bråttom med sånt där. Allt det där kommer när tiden är mogen för det.

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

I agree. Skit i tatueringar och piercings. Men att skaffa ny look och sånt är nice. Jag har ju själv svart hår nu och en musiktröja. Och helst fler men jag måste hitta såna med band jag gillar. ^_^

Det där med att vara singel dock känner man ju igen. Jag är 24 års expert på området så jag har alla tips på hur man ska misslyckas i kärlek.

Det enda bra sättet att funka är att gå på fester och träffa folk. Nytt folk. Det var så jag klarade av Linda-kristen. Trodde det skulle bli en fest som vilken som helst men så bara poof dyker Elin upp som en räddande ängel och nu tänker jag inte släppa taget om den kampen på myyycket länge. Den saken är klar.

Så festa mer helt enkelt. ^_^

(Festa är inte samma sak som att supa skallen av sig :P)

Eller kom ut och rör på dig lite.

Kanske dags att ge sig ut och resa och lämna Åland för nån vecka? Fast det är ju bäst gjort med resesällskap. Hmm...

2008-03-16 @ 22:20:12
URL: http://svammloextremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0