Onsdag

Idag har varit en helt bra dag. Jobbet har flytit på och det ha varit roligt att jobba. Men det är klart alla dagar på jobb är roliga (nästan). Det är alldra mest för att mina arbetskompisar är helt underbara, måste vara de bästa jag jobbat med i hela mitt liv, eller tja, gänget i Käringsund var helt underbra de med.

Efter jobbet, gick jag ett par ärenden på stan. Köpte katt mat och så köpte jag lite grejer att ha i håret så att jag kan vara fin någon gång. Fast det är klart nog är jag fin annars med har jag fått höra. Sen hem för att laga lite mat, duscha. Var ju på dejt också. Eller inte vet jag om man ska kalla det dejt. Var och spelade biljard med en av mina bästa killkompisar. Vi spelade tre matcher. Han vann den första, jag vann den andra och så lite oturligt så vann han den sista (jag hade världens flyt men fick ner den svarta bollen i fel hål). Men så kan det vara. Jag kanske vinner allt nästa gång.

Sen for vi hem till mig och drack te och pratade. Var super trevligt, vi kollade även på en DVD med Jeff Dunhamn, världens bästa buktalare om jag får säga det. Sen blev det farväl för denna gång och vi lovade varandra att det inte skulle dröja lika länge till nästa gång. Det får man hoppas. Hmm... nästa gång kanske vi bowlar. Huj.. det var länge sen jag gjorde det. Får se hur det går.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv.

Ha det bra alla.

Ocg Tommy tack för dina stärkande ord. Jag behvöer dem. Tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Tack :D

Och bowling är supernice.

Och på tal om ingenting så har det börjat planeras inför Ålandsresan nu. Det blir en som "heter" Klette som ska följa med. Barndomsvän sedan dagis :)

Som det ser ut nu så är planerna att sikta in oss på helgen den 4:e till 6:e april.

Det kan ju ändras beroende på vad som händer för alla involverade under tiden men det är det som är planen nu i alla fall. Just so you know! :)

2008-03-20 @ 12:58:06
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: Evelyn, i hemmet

Den här bloggen har jag ju haft hela tiden :) Du har ju skrivit i den förut! :)
Puss och kram

2008-03-22 @ 18:55:11
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0