Ledig dag idag

Idag har jag varit ledig och jag har klarat mig rätt. Bara gråtit i totalt 20 minuter, men det kan bli mer ännu. dagen är inte slut ännu.

Idag steg jag upp vid halv 11 tror jag det var. Tanken var att en kompis skulle komma och hjälpa mig fixa med datorn innan han började jobb kl 14, men han kom aldrig så jag får klara mig till senare idag eller till på torsdag. Får se lite beror lite på hur det passar för en annan kompis.

Sen hade jag tänkt att jag skulle fara och simma, men inte blev det nåt med det. Kom på att jag måste städa istället. Men det var skönt att få bort alla extra husdjur som börjat gömma sig under soffan och i alla hörn. Men annars har jag inte gjort så mycket idag. Har inte haft lust med nåt.

Min mycket käre ex-pojkvän finns fortfarande i huvuet. Han verkar inte komma därifrån. En månad sen vi gjorde slut och jag tänker lika mycket på honom ännu. Vilket kanske är normalt. Önskar bara jag kunde bli fri fortare, men det får väl ta den tid det tar.

Positivt är det ändå att jag är glad ännu efter Petras och mitt lilla besök på arken och dess dansgolv. Åh, kommer inte över hur kul det var. dansa hela natten och det utan att dricka nåt annat än vatten. Helt fantastiskt. Måste fara igen någon gång.

Snart är det påsk. Jobbar på lördag men är annars ledig fredag, söndag, måndag. Ska bli skönt att vara lite mer ledig. Inte för att jag vet vad jag ska göra. Blir kanske bara att sitta hemma och softa. Kanske ha någon över och kolla på film eller spela nåt. Jag vet inte får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

En månad är ju ingenting. Elin och hennes kille gjorde slut för typ 4-5 månader sen om jag minns rätt och hon är ännu ledsen för det. Fast nog mest arg. Och ja, Linda vet jag inte när jag började bli arg på men så känns det nu i alla fall. Ledsnaden började redan i somras nån gång.

Kommer nog en dag då ledsamheten och saknaden förvandlats till irritation även för dig och det är typ då du vet att du är överkommandet på spåren. Det tar nog lite tid, men du klarar dig ska du se :)

Uthållighet kallas det.

Ha det bra!

*kram*

2008-03-18 @ 23:53:56
URL: http://svammloextremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0