sorg och glädje

I morgon slutar Sofi att jobba på punkten. Kommer att bli tomt utan henne där. Kommer att sakna våra samtal och när vi står och spnar på snyggingar som kommer in till butiken. Även att stå och konsultera varandra om vad som ska beställas kommer att saknas. Hur ska jag nu klara mig? Tack och lov är Petra kvar. Och så Oskar, så klart, men han slutar snart han med :( Kommer att kännas tomt utan honom. Och Sofi.

Annars har det mest hänt roliga och trevliga saker i mitt liv.

Har träffat Tommy äntligen och han var lika trevlig och rolig IRL som på msn. Om inte bättre. Men det är klart att allt är bättre i verkligheten. Han var på besök hos Lynn och Roger och jag var dit jag med. Han hade med sig Nintendo Wii och jag testade det och tyckte det var jätte roligt. Vill spela det snart igen. Inte råkar någon av minna vänner på holmen ha det?

Annars så har jag träffat Christian igen. Han har suttit här hos mig ett par kvällar och det har varit super trevligt. Vi har också varit och bowlat. Gick inte så bra för mig då. Han vann men det får jag bjuda på. Jag kanske vinner nästa gång. Jag har även pratat en massa med honom i telefon. Mååånga minuter, men det kändes inte så länge när man pratade. Åh, vad jag saknar honom när jag inte är med honom. Längtar så tills vi ses igen. Jag är nog ganska kär...

Hade fest i lördags. Hur kul som helst hade jag även om jag nu drack liiite för mycket. Men alla som var här hade roligt och det är det som räknas.

Ska inte skriva blogg så här sent. Är för trötter för att orka skriva ordentligt. Men nu vet ni lite av vad som hänt på senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Jaaa... Alla är bättre i verkligheten. Du också :D

Men du får trösta det dåliga bowlingresultated med att det är naturens balans efter hur du sopade mattan med Börje på Wii Sportens bowling :P

Kompensation kallas det :P

Har köpt Mario Kart till Wii om jag inte sagt det. Synd att jag inte hade det när jag var på besök för det är grymt roligt :)

2008-04-18 @ 23:10:41
URL: http://svammloextremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0