Mina vänner

Jag har två vänner som är helst fantastiska. Ni finns för mig i alla väder och ställer upp till 100%. Ni ger mig en kram när jag är lessen ni får mig att skratta. Ni förstår hur jag känner och er kan man lita fullt ut på. Tack för att ni finns! Och tanken på att ni kom från oväntat håll gör att jag uppskattar er ännu mer.

Tack Lasse och Kytte för att ni finns!

NI andra vänner ja ghar tror inte att ni har mindre betydelse för det. Ni finns där men dessa två har kommit lite oväntat.

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Låter bra med spontanbesök. Viss av oss har lite svårt med såna också av förklarliga skäl :P

2007-11-05 @ 15:41:32
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: Anonym

En stolt pappa är ännu stoltare när han läser detta

2007-11-26 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0