tröttsam dag

Ja då har man haft svårt att sova igen. Som jag trodde igår så hade jag såvrt att somna bara för att det åslade igår. Inte för att det mullrade länge men jag låg väl vaken och lyssnade efter att det verkligen var slut på allt muller. Och bara för det är jag super trött idag. Jag skulle inte orka fara och fira svärmor idag. Men det hör ju till.

Skulle vara lite kul att fara och paddla med klubben idag, men jag känner att jag inte orkar. Vädret är heller inte det mest lockande. Så jag tror inte det blir någon paddling i dag. Men man vet ju aldrig vad jag får för knäpp.

Annars blir det att sitta hemma och dega framför datorn och det är sååå skönt.

På lördag ska jag till Norrtälja och hälsa på mina vänner där. Ska bli skoj. Jag ska fara med John och det kommer att bli skoj. Jag ska visa honom Norrtälje om nu inte Sara gör det idag.  Nå jag får ju visa var jag bodde när jag bodde i norrtälje... kommer verkligen att bli skoj.

Kommentarer
Postat av: TDG

Finns det ett Norrtälje på Åland också eller är det Sverige-Norrtälje det pratas om? :P

2007-05-31 @ 12:58:27
Postat av: Till TDG

Det är Sverige Norrtälje det gäller..

2007-06-03 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0