En rapport om helgen

Helgen är snart slut och jag har kanppt sett min sambo även om han var ledig från jobbet igår. Han var först och främst och hjälpte någon med en altan som skulle bli glar idag och efter det for han och paddla eller nja han skule leka med vågorna. Han ville ha mig med men inte ville jag komma med och stå i regn och blåst och titta på när han leker. Nä så intresserad är jag inte. Jag sitter då heller hemma och degar framför tv, plus att jag skulle pch hälsa på Bodil.

Så jag for och hälsa på Bodil och han for och paddla. Nå det var trevligt att sitta hos Bodil. Dricka te, äta glass, se på tv och så på en massa lejonkungen videor på youtube. Vi hade skoj och kommer med alla säkerhet att göra det igen. Men tyvärr har hon nu farit tillbaka till sin skola Vörå. Som tur är kommer hon tilbaka om ca 1,5 veckor och då ska vi ha skoj igen.

Medan jag var hos Bodil så ringde min sambo och sa att han är på väg hem eller nja han skulle kolla på filmen som hans syster filmde åter igen fick jag komma med, men så intresserad av att kolla på filmen är jag inte, plus att den kommer nog att visas många gånger änu, så jag hinner nog se den. jag valde att stana kvar för jag hade så trevligt med Bodil.

Idag jobbar min sambo och jag har varit och stulit (om man nu kan kalla det) två plantor gullviva till Bodils lärare. Vi tgo dom från ett ställe nära en småbåthamn. Hoppas nu att henne lärare blir glad. Jag har även hjälpt Bodils pojkvän Kytte att skruva ihop en möbel från Ikea... inte för att det är nå svårt men för att det är roligare om man är två som gör det. Kul hade vi och ihop den fick vi och snygg blev den när den fick sin plats under skrivbordet.

Annars vet jag nu inte vad som händer idag. Kommer väl att bli mest lugnt. Sambon slutar kl 5 och då ska vi grilla lite och sen bara slöa framför tvn... Kytte kanske skulle komma över senare ikväl. Och då blir det nog att spela need for speed mst wanted. det brukar det bli iaf.

Jo förresten. Jag har presenterat två av mina kompisar för varandra. En kille och en tjej. Hoppas det kan bli nåt, som tex vänskap. Vänner kan man inte få för mycket av. *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Låter som en lugn och fin helg!
Massa kramar!

2007-05-22 @ 02:45:29
URL: http://silkeslen.blogg.se
Postat av: TDG

Det heter inte "stjäla" utan "sno" :P I alla fall på mitt sätt att prata :P

2007-05-24 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0