En ny blogg - En ny start?

Jag har nästan aldirg varit en aktiv blogg skrivare och vet inte om jag kommer att bli det nu i samband med en ny blogg. Men man kan ju alltid hoppas på det det blir så. Finns mycket som man skulle kunna ändra på och få en ny start, kanske kan bloggen hjälpa mig med det.

Nå för att börja med nåt, så satt jag idag på kafferasten och bläddrade i en tidningen eller nja det var snarare en broschyr om resor i Usa. oj oj vad det fanns mycket man kunde göra där och som jag vill göra.
Man kunde rida på hästar längs med floder över öppna vidder, gus så skönt det vore att bara skritta lätt (är ingen ryttare i vanliga fall) men det såg så mysigt att sitta på en häst och njuta av solnedgnång, (hmm... drömma sig bort ät lätt att göra)
En annan sak var att fara till Alaska och fiska, Det såg med trevligt att dra upp stora fiskar och sen på kvällen sätta sig runt en läger eld och tillaga den. Oj mera drömmar att leva på.
det var massor jag ville göra i Usa, kolla på krokodiler i Florida, vandra på alla kändis stjärnor i Los angeles. Vandra i Grand canyon, dyka på havaii... ja det är massor... jag känner att jag måste fara dit nån gång... Någon som känner att dom vill sponsra eller kanske rent av följa med.

Det är dags att börja spara pengar för att fara ut och resa. En ny start i mitt liv ska det bli att börja spara till nåt jag drömmer om

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Kul att du skaffat blogg. Jag vill också resa, men inte flyga :/
Kram

2007-05-16 @ 16:52:15
URL: http://silkeslen.blogg.se
Postat av: TDG

Resa är trevligt. Har själv tänkt spara ihop till lite resande för lönen jag får på HC. Fick 4.400 spänn första veckan så jag ska köpa ett Nintendo DS Lite, två högtalare samt en nagelsax för pengarna :P

2007-05-24 @ 13:51:43
Postat av: TDG

Resa är trevligt. Har själv tänkt spara ihop till lite resande för lönen jag får på HC. Fick 4.400 spänn första veckan så jag ska köpa ett Nintendo DS Lite, två högtalare samt en nagelsax för pengarna :P

2007-05-24 @ 13:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0