nytt utseende

Ja du har min underbara vän Lynn gjort ändrignar på min blogg. Och se hur fin den blev. Banner en bild jag själv har tagit och sen har Lynn skapat en layout efter den. Vad tycker ni? Är det inte fint? Tusen tack Lynn för ditt fina arbete.

Inte har jag så mycket mer att säga egentligen. Bara att jag är lite arg över att jag inte hade min kamera med mig till jobbet igår. Jag hade fått en super bra bild på en ekorre som springer runt mitt jobb. Jag stog 3-4 meter ifrån den och den stod så sött och tittade på mig. Den hade hittat en fläck med glass som smält och torkat. Det var så sött att se den stå där och äta av glassen.

Jag hade även fått super fina bilder av solnedgången igår. Ffrån och med nu ska jag ha den med mig över allt. Men vet ju aldrig när ett fototillfälle kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0