Det var ett tag sen

som jag skrev nåt här. En viss Tommy pikade mig om att jag inte har skrivit på länge, så jag måste väl skriva lite.

Orskaen till att jag inte varit online på msn så mycket eller inte skrivit på länge är att jag har börjat med ett nytt jobb. Jag sitter inte nu på en resebyrå och bokar stugor och hotell. Nu jobbar jag i en minilivs butik i den största stugbyn på Åland. Det är trevligt att stå i butiken och ta emot kunder och få möta en massa olika männiksor från en rad olika länder.

Jag jobbar från tidiga morgonen till sena kvällen och har varit för trött för att vara online och är jag inte trött så passar jag på att träffa mina vänner och spela lite beachvolley bol med dom. Det är super skoj. Slänga sig i sanden efter bollen. Jag är inte dukig på det men har super roligt ändå.

Annars har det inte hänt nåt i mitt liv. Midsommar har passerat och jag jobbade till halv åtta och sen bar det av till Bodil och Kytte för att äta god fisk, nypotatis och dricka lite vin och lite cider. Roligt var det. Lite trist var det att min Oskar inte kunde vara med. Stackar måsta jobba. Och mycket hade han fått göra. Men det är kanske inte så konstigt att ambulansen får rycka ut mycket, midsommar brukar ju inte vara en lugn helg.

Nu ligger han och sover, vilket han kan behöva om han ska orka komma med på middag till Bodil och Kytte.

Jag hoppas ni har haft en bra midsommar. Och jag ska verklingen förbättra mig på mitt bloggande. Hmm.. jag fundera på att starta en fotoblogg. Nu härmar inte jag dig Lynn. Petra tycker jag har en massa fina bilder jag skulle kunna visa andra. Ska fundera lite till på att göra det.

Kommentarer
Postat av: TDG

För en fotoblogg kan jag rekommendera www.bilddagboken.se . Det negativa med den är dock att bilderna inte kan vara så stora utan blir förkrympta om de är det. Så 10 megapixel funkar inte så bra. Min midsommar bestod av att servera pizzor. Men det gjorde inget för alla andra bara super ändå :P

2007-06-26 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0