Nytt försök

Det har varit dött här ett tag men jag ska väl ta tag i dettta som heter bloggande igen. Se bara har tre inlägg på någr minuter. Jo kanske lite överdrivet att börja så men nånstan måste man ju börja.

Vad har hänt i mitt liv då. Tja... har jobbat mest och festat lite. Lärt känna nya personer och blivit duktig. Jo jag har varit det förut med men nu har jag börjat gå på gym. Två gånger i veckan. Jo det är sant. Jag har blivit riktigt dukig och kul är det med mycket beror nog en hel del på sällskapet. Mycket träning för magmuskleran blir det.

För övrigt vill ja inte att snön som finns på marken ska vara där. Jag vill ha bort den. Jag vill ut och åka inlines. Går i tankarna att in handla nya.  Snälla våren kom nu så jag får åka.

Kommentarer
Postat av: ms ruda

Du e duttig du som gymmar :)

2009-03-26 @ 19:27:35
URL: http://deruntomirudasliv.blogg.se/
Postat av: Gym- och Kabelkungen

Kul att du gillar det, du sliter ju på riktigt duktigt ju och jag får trakassera dig...härligt värre :D

2009-03-26 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0