Inspiration saknas

Var är min inspiration... gone! Har ingen inspiration till att fixa och dona här hemma. Jag borde vårstäda. Men har ingen lust alls. Mest för att det inte ser städat ut när jag har smutsiga mattor. Hmm... om man sku ta bort dom så syns dom inte... men då blir det så tomt. Morr... vad ska jag göra... köpa nya... kanske det. Dags att lura med någon bilburen till Sverige... Någon intresserad?!

Ja annars så händer inte mycket idag. LIte extra jobb under ålandsbankensbolagstämma idag... sen hem och äta sen gymmet och sen kommer Patrick på besök... ska bli kul å sitta och prata strunt med honom. Var så länge sen.

Och nästa vecka dags för en fika med han som jag ser som en storebror... berätta det åt honom igår... han verka bli glad. Tycker väldigt  mycket  om dig vännen. Hoppas vi kan börja umgås oftare nu?!

Nä om man sku ta nåt att äta innan man lagar sig iväg.

Ha det...

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0