Vet inte ...

...hur många gånger jag har sett Sagan om konungens återkomst. Säkert 10 gånger. Men ändå börjar tårarna rinna på samma stället i slutet på filmen och slutar inte förrän filmen är slut. Så var det nu ikväll när jag såg den. Tusans tårar som bara kommer.

Men det är väl så att vissa scener bara framkallar tårar.


Härligt med snö och mer kommer det nu. Måste fara och åka pulka innan den försvinner.

För övrigt var det kul att fara ut och dansa igen även om det var lite folk ute. Men nu dröjer det en tid igen innan det blir att fara ut och dansa... har en massa annat på g. Resa och jobb står på schemat d närmsta helgerna. Sak nog jobba en hel del har jag tänkt... måste ha pengar till Rom


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pulkåkning någon dag? kommer till stan på tisdag och blir till på onsdag vad jag vet nu.. kram

2009-01-04 @ 22:50:11
Postat av: Krista

pulka låter toppen toppen.. måste bara införskaffa sånt

2009-01-05 @ 17:33:09
URL: http://jagochalltomkring.blogg.se/
Postat av: Petra

jo de behöver jag med :P

2009-01-05 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0