utmanad av Missen(")(")

Utmanad att jag skulle ta fjärde mappen(bildmapp) och fjärde bilden och berätta lite om den......

bild nr 4 i den fjärde bildmappen Eftersom jag har två mappar med bilder (en för foton och en för andra bilder) tog jag mappen som kom först vilket blev den med andra bilder, (tur det annars hade det blitt en ful bild på mig :P )

Hello Kitty är en söt liten katt som hittar på allt möjligt och finns nu för tiden på allt från suddgummin och pennor till lakan och kläder.  Många älskar denna katt medan andra avskyr den just för att den finns mer eller mindre över allt. Jag gillar Kitty och har en liten samling av bilder med henne.
Denna bild symboliserar min nymålade hall som inte rikigt är färdig ännu. Finns lite fläckar här och där som borde förbättras eller snarare täckas. Denna bild står även för köket som väntar på att få lite färg.

Jag utmanar:
Tilda
Grannen Mari
Petra V
Diana
Erika
MIckiz
och jo Tommy även om du inte gillar sånt här så även dig... vet ju att du har en massa bilder :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja vi måste klättra lite bara eller så tar vi hjälp av någon snäll lång pojke :P Så får du hallen klar..

2009-01-30 @ 10:04:37
Postat av: Missen(")(")

aaahhhhhhhh du hittade n bild på mig...... niceeeeeee

kul att du antog utmaningen , hoppas någon får en typisk göra-bort-mig-bild hehe

2009-01-31 @ 12:27:45
URL: http://missens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0