Januari kom och gick

Vart tog denna månad vägen?? Den började och sen var det slut med den. Vad har jag gjort under denna månad då. Tja inte så mycket egentligen.

Jobbat en massa. Varit och träffat min bästa vän. Slutat äta godis, kakor och sånt och börjat röra på mig mer. Ja det är väl det som jag har gjort i korta drag.

Annars så händer det i mycket i mitt liv just nu. Tar det mest lugnt och börjat inreda min fina lägenhet... så nu ska den bli ännu finare. Har nya fina gardiner i köket. Så här ser dom ut:
Detta är mina nya fina gardiner i köket.

En kommentar till Nisse-fjonks inlägg om heliga söndagar... det kommer snart heliga tisdagar då det är tillåtet att dregla lite...nej mycket. Kanske vi ses nån tisdag och dregla i kapp?! Inte många dagar kvar.... yes!!!

Nej nu duscha och sen blir det film...

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeeeej Heliga tisdagar med. KLart vi ska dregla ikapp.. :P

2009-01-30 @ 10:03:39
Postat av: kollegan

va ska ni nu dregla över så??

2009-01-30 @ 18:32:40
Postat av: Krista

Det finns en viss lite Tony i ett tv-program, som vi är lite svaga för

2009-02-01 @ 21:32:59
URL: http://jagochalltomkring.blogg.se/
Postat av: Diana

Vad kul att folk inreder sina lghr. Ta bilder o lägg in. D e alltid kul o se vad andra gör.

2009-02-19 @ 13:27:55
URL: http://tristan-zachary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0