För snart ett år sen...

...blev man singel och datt mest hemma och deppa. Då en lördag ville min kollega Petra ut och dansa men jag var sugen på förmiddagen när vi jobba men när jag kom hem varjag inte lika säker men lovade i alla fall att höra av mig till henne om jag ville fara. Denna kväll gick  en deltävling i melodifestivalen och denna låt kom och genast blev jag väldigt dans och party sugen. Så det var bara att höra av sig till Petra och säga vi far... hon hade gett upp hoppet om att få fara och dansa... å kul hade vi. har vi ännu när vi far ut.

Tack gumman för att du finns!!


Kommentarer
Postat av: Mickiz

Den här låten är ju helt underbar när man e deppig och för jävlig! :D

2009-01-19 @ 17:26:16
URL: http://baramickiz.blogspot.com/
Postat av: Petra

Tack gumman så fint du skrev!! :) Jag finns alltid här för dig, dom roliga och dom mindre roliga stunder! De vet du!! Puss&Kram

2009-01-19 @ 21:12:16
URL: http://www.juliaathena.blogspot.com
Postat av: Nisse

ler de är bra att du har Petra och att ni har kul när ni far ut. Kramar

2009-01-19 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0