köket almost done...bara pappershögen kvar... och så dammsugning/golvtork

jag då har man donat på i köket i över en timme... en timme för ett rum... tar alla rum lika länge... vilket innebär (om man ränkar in skrubben) 6 timmars jobb... pust... tur att man inte bor i ett slott eller så. Men jag tror inte alla rum får lika mycket omsrog som köket fått. Har tvättat skåpdörrar på både in och utsidan. Torkat av alla ytor med rengöringsmedel, så nu lutkar det gott där. Har rensat ur kylskåpet... uj vilka grejer man fann... ska bespara er från detaljerna. Allt jag säger om det är: Urk... å så har jag burit ut allt skräp och annat äcklig till diverase konteinrar. Duktiga jag är *klapp klapp på lilla huvvet*

Annars har jag inte så mycket mer att berätta... jo ska fara och simma med Nisse-gumman i morgon.... wiieee... och så är det bara två dagar kvar till avresa.... yeah...

Nä nu rensa genom ett par pappershögar och betala lite räkningar och på samma gång se på topmodel.

Hej svejs....

Kommentarer
Postat av: Miss Ruda

Du e såå duttig du!! måste simma snart igen..

2009-02-06 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0