helgen över

helgen kom och gick... och som vanligt är den allt för kort.

Har jobbat en massa som vanligt, men det är super kul. Natten på arken i fredags var lugn. En massa skoj och skratt med kollegorna där som vanligt. Lördag dag på punkten gick smidigt fick nya priser i min avdelning och som vanligt kommer en massa folk fem före man stänger... suck

Efter jobbet en snabb fika med en ny kompis... super trevligt även om man helst av allt ville hem och sova. Hem och äta och sen sova lite... fock inte så mycket sömn jag hade önskat... blev väckt av att grannen for i väg med bilen. Dom har sin parkering rätt under mitt sovrumsfönster... försökte somna om men det gick inte... så det var bara att stiga upp.

Hann bara vara vacken en 10 minuter så kommer det sms från H att jag ska ta med på mig varma kläder för att jag ska få testa på rökrutan... spännande och lite nervöst...

Nå innan jobb hann jag med en massa... tvätta lite kläder, vika en massa kläder och duscha och fixa till sig.

Väl på jobb gick rökrutan bra. Inga problem alls. Fick höra av en snubbe att jag var den minsta dörrvakt han sett. Ett gäng polaker stog och prata länge med mig och berätta vilka fina ögon jag har och vilket fint leende jag har. Stog i vägen gjorde dom och flytta knappt på sig när man bad dom göra det. Men på nåt sätt fick jag dom att gå och dansa eller dricka nåt... men ut och röka var dom många gånger.

Ja en annan kul grej om hände var att jag ev ska träffa en kille om ett par veckor. Denna kille har tidiagare varit med i svenska popdansband. Det hela börja med att han och jag stog och små prata i garderoben. När en gäst kläcker ur sig: "Ni har ju äktenskaps tycke, ni liknar på varandra" Han och jag tittar på varandra och skrattar. Då säger jag (konstigt nog)mest på skämt: " Men då borde vi gå på en dejt". Han svarar: " jag är tillbaka om två helger så då skulle vi ju kunna träffas och ta ett par öl, om du är ledig vill säga". Jag säger att jag ska se om jag är ledig och om jag inte är det så ska jag se om jag kan ordna det. Oj... vore kul att träffa honom privat och prata. Hans band spelar på rosella och efter sista turen kommer dom till arken och kollar in ute livet. Jag har pratat med honom tidigare när han varit på arken. Han är sååå söt och verkar super trevlig.

Idag har jag inte gjort nåt annat än suttit vid datorn lite och sett på ett par filmer. Har varit skönt att ha en vanlig söndag... film under täcket i soffan. Mys... men ännu mysigare skulle det vara med någon att dela täcket med.  Nä nu kom det såna tankar som jag inte haft på länge.

Har kommit på att jag har en mycket god vän blad kollegorna på Arken. Det är underbart att ha en man kan prata med där. Tack för att du finns. Du verkar vara rädd om mig.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Beck...

Ha det bäst

Snart är jag i Åbo =)

Kommentarer
Postat av: Miss Ruda

ler du e nog för gullig du och de blir nog en trevlig fika med den där snyggingen :P

2009-02-06 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0