Plate-spotting

En väldigt udda sysslesättning som kan ta väääldigt länge eller gå ritkigt fort. Allt beror på vilken tur man har.

Men vad är då detta. Jo det är så enkelt som att finna siffrorna 1-999 på registerskyltar på bilar. Numrena måste hittas i nr ordning. Man börjar med 1 sen ska man hitta nr 2 osv. Man får alltså inte komma ihåg siffror för att sen lägga till dom. Jag letar just nu efter en sjua. Mina kompis Petra som oxå sysslar med detta är söker nr 5 eller 6... minns nu inte rikigt.

Vet inte varför jag börja egentligen. Men det hela började med att jag läset en krönika eller nåt sånt i en av lokaltidningarna. Det lät skoj och jag tänkte att om jag inom en viss tid hittar nr så börjar jag. Och nr fann jag....

Ja, bara 994 nummer kvar.

Har idag jobbat kort dag.. 8-13 skönt men ingen lust alls att jobba... hemma sen vila ja en stund och sen redde jag upp i köket och bakade mocka rutor... mums...

Nu väntar jag på NCIS och lost.

Puss och kram från en med mockarutor i magen

Kommentarer
Postat av: Ms Ruda

Jeeej Va nice de blev.. just nu går de lite trögt för min del men de kommer nog siffror snart.. Hoppas moccarutorna blev goda.. Kramar

2009-04-15 @ 18:36:42
URL: http://mysansfunderingar.blogspot.com
Postat av: Tilda

Vi har 88 när du kommer så långt ;)

2009-04-19 @ 22:01:02
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0