Arkens nattliv

Igår efter en dag med depp och gråt bar det av till Arken. Mycket på grund av Fridas låt i medolifestivalen. Den är rätt bra och fick mig på andra tankar än att sitta hemma och tycka synd om mig själv. Och jag ångrar inte alls att jag for dit. Jag hade super skoj.

Min arbetskompis Petra hade under arbetsdagen sagt att hon var sugen på att fara ut och dansa, men inte hade någon att fara med. Jag sa till henne att jag kan komma med beror på hur trött jag var. Skule bara se på melodifestivalen först.

När jag kom hem började jag städa lite och lyssna på musik och medan jag gjorde det ringde John han ville komma och lyssna på min nya musik. Sen ringde Oskar och ville att vi skulle komma med och äta. Det bar av till Garaget. Där bjöd han mig på mat och efter det for vi till Adlon för lite biljard. Grabbarna spelade. Jag hade ingen lust.

Väl hemma igen började det stora deppar tåget. Satt och lyssnade på musik jag inte borde och grät gjorde jag. Jag grät och grät och grät. Sen ringde Sami och ville bjuda på Kebab, men jag hade just ätit så varför tacka ja. Sen frågade han om jag ville se på Melodifestivalen med honom, men jag sa att jag inte vill ha sällskap idag. Vill vara för mig själv.

Men undermelodifestivalen så slutade mitt deppande helst plöstligt och innan resultatet kom så sms:ade jag Petra och fråga om hon fortfarande var sugen på att fara. Och det var hon. Hon hade nästan börjat tro att jag skulle vara för trött. Så man började göra sig i ordning för att fara och dansa.

Men först en sväng via Indigo, men där var det inge folk. Så vi for till huvudattraktionen för kvällen. Arken. Det var lääänge sen jag var där så det kändes nästan som om man var där för första gången. Fint var det men ändå sig likt på nåt sätt.

Vi såg en massa av våra kunder (vi jobbar i en livsmedelsbutik). Både Petra och jag tyckte det var kul att se på alla fulla kunder. En del kände igen oss och hälsade glatt. Vissa stannande och pratade till och med.

Som vanligt (tror jag) står man och kollar in läget och väntar på en bra låt att dansa till men det tog länge innan det kom. Men när den väl kom så dansade vi hur mycket som helst. träffde en hel del bekanta. Pratade med en del av dem medan andra bara fick en hälsning.

Kvällen avslutades kvart över tre. Under kvällen fick jag redan på en beundrare som jag är nära vän med. Han verkar tycka om mig mer än bara som vän. Men vi får se hur det är med det. Han var rätt full. Får se vad han minns av kvällen.

Petra körde hem mig och vi tackade varandra för en super rolig kväll och att vi absolut måste göra om det. Det tycker jag verkligen att vi ska göra. Jag hade så roligt.

Idag vet jag inte vad som händer. Men det blir nog att forstätta städa lite här hemma. Kanske man far till Mariebad och simmar lite, men det får jag se hur det blir med.

Jo förrsten, tyckte fel låt vann i går. Sanna borde ha v


Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Jag tror att du borde hålla dig borta så mycket som möjligt från allt som har med Oskar att göra om jag ska vara ärlig och lite halvt känslokall. Jag har dragit ner som satan på att kolla i Lindas bloggar. Förr kunde jag kolla flera gånger per dag och nu kollar jag kanske 2-3 ggr max i blogg.se-bloggen och nån gång på sockerdricka bara. Innan var det kanske 6-7 ggr.

Försök umgås med vanliga vänner istället. Det är apsvårt, det vet jag men det som fick mig att orka släppa allt var att jag fick nog av Lindas feghet och lögner så det underlättade en hel del. Samt såklart att jag träffade Elin på nyår.

Nya bekanskaper is the shit! :)

2008-03-16 @ 22:27:00
URL: http://svammloextremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0