Julpynt

Igår kväll var jag hemma hos min älskling och julmyste lite. Vi lyssnade på julmusik medan vi plocka fram julpyntet. Det var mysigt och kul. Davids underbara lilla ängel Tindra var med.

Hon blev helt förtjust i en tomte som sjunger och dansar nör man klämmer på handen. Först vågade hon inte trycka själv utan att man höll i den men till sist sen så tryckte hon hela tiden. Hon ville dansa till låten som tomten sjöng så hon och jag dansa jag vet inte hur många gånger.

Hon hjälpte mig att klä granen. Var jätte kul att se hur dukigt hon var, även om nu alla bollar hanma på typ samma grenar. Några ville hon sätta högre upp så hon bad mig lyfta henne vilket jag gjorde.

När granen var färdigt klädd släckte vi alla lampor utom julljusen och bara myset till julmusiken... jätte mysigt. Kändes som om vi var en rikigt familj när vi alla hjälptes åt. Åh... längtar till en egen familj med familjejular och allt annat som kommer med det. Men det kommer när det kommer... hoppas det blir snart...

Filmtjam... American dreams... ingen aning om vad det är men Mandy Moor och Hugh Grant är med i den.

Natti på er...

Kommentarer
Postat av: Diana

haha. Jag hoppas att granen ej e äkta då har ni en väldigt tunn gran då d e dags att slänga ut den.

Det blir nog småttingar, men stressa inte. Ni hinner. Ta hand om varann medan ni kan. Sen e d kört =)

2008-12-11 @ 23:27:34
URL: http://tristan-zachary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0