Är det för tidigt att känna så här?

Jag och mitt ex gjorde slut för lite över en månad sen. Lessen klart man blev och det kändes som om världen skulle gå under och jag tänkte att detta kommer att ta länge att komma över. Men det verkar som om jag har fel. Tror jag börjar få känslor för en annan redan.

Inte är jag kär, tror jag, men jag blir super glad när jag träffar honom och när jag sitter på msn med honom och jag tänker mer och mer på honom. Och härom natten drömde jag om honom och mig. Den var fin på nåt sätt och dagen efter var ju konstigt glad hela tiden.

Så här gick den ungefär:
Han och jag var ute och promenderade och pratade på som vi brukar, efter ett tag köper vi var sin glass och sätter och ner och pratar. efter en stund säger han: "Det här känns som en underbar början på ett förhållande. Eller vad säger du?" Jag rodnar och vet inte vart jag ska titta, men till sist får jag ur mig: "ja det gör det." efter det är vi plötisligt i en stuga av nåt slag och pratar med någon. Och vid nåt tillfälle när jag är nära honom ger jag honom en puss på kinden och han blir chockad.

Sen vaknade jag och fick itne veta vad som hände :(

Känns som om jag börjar bli kär, men är det för tidigt? Kanske inte... vi hade ju inte bott tillsammans och setts så mycket på två månader innan vi gjorde slut. Så kanske det är okej.

Men inte ska jag förhasta mig, jag måste ju veta om det är besvarat först. Men ingen brådska för min del. Han är en underbar kompis.





Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Det där påminner om en viss Västeråsisk tjej jag känner och hur jag tänkt/drömt om henne. Även om det handlade om mysande i en soffa framför en TV snarare än pussar. Det var en fin dröm i alla fall.

Men det löser sig nog ska du se. Låter inte som några negativa känslor direkt i alla fall så det är ett gott tecken från din sida! :P

Lycka till med honom! :D

2008-04-02 @ 23:36:52
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: John

Hejsan. Inte är det för tidigt. Är ju olika från person till person. Om du böörjar få känslor så kör på det bara. Lycka till.

2008-04-04 @ 09:56:53
Postat av: Evelyn, i hemmet

Javisst kan du det, men jag abslöjar inte om det är rätt eller fel än ;)
Kram, kram!

2008-04-10 @ 19:28:04
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0