jag lever än

Jo jag lever än. Ni får inte tro att jag försvunnit härifrån eller glömt bort denna blogg. Jag har bara inte haft tid att sitta här och skriva. Jobb är det som tagit största delen av mitt liv. Och när jag har varit ledig har mina vänner tyckt att vi ska hitta på saker och vem säger nej till att umgås med dem man gillar mest.

Vad har jag då gjort med mina vänner. Ja mest bara suttit och snackat, men jag har även festat lite och spelat beachvolley med dem. Haft skit skoj som alltid. Trist att sommaren är slut snart.

Även om jag inte skrivit så mycket på lååång tid så vet jag inte vad jag ska skriva så måste jag kommentera ett av de ämnen som det pratats mycket om på radion. Harry Potter... jo jag vet att det är ett tag sen det var aktuellt, men den enda kommentaren jag har till det är. Det går som det går. Varför gissa eller spekulra. Låt det komma som en överraskning.

Nu när hösten kommer och jag får lite nya arbets uppgifter så ska jag försöka klämma in lite mera skrivande. Men jag lovar inget... jag ska bara försöka.

Kommentarer
Postat av: TDG

Hehehe. Ett inlägg där du skriver om att du snart ska skriva. Det känns nödvändigt :P

2007-08-13 @ 03:25:22
Postat av: Evelyn

Försöka duger brukar man ju säga :) Man ska inte skriva i sin blogg för att skriva, man ska skriva för att man vill!
Kram!

2007-08-13 @ 19:48:45
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0