Morr... den är borta

Ja det är bara att inse någon har stulit min favorit svarta tröja/kofta. Eller så har jag slarvat den nånstans. Men inte hittar jag den här hemma i alla fall. Jag som tänkte ha den på mig imorgon när jag ska på middag... kommer ju annars att frysa halv ihjäl innan man får entra dansgolvet och få upp värmen där. Nå får lösa det på nåt sätt... kommer nog på nåt. Har hela kvällen idag på mig och så ett par timmar imorgon för att komma på vad jag ska värma mig med. Även om nu middagssällskapet värmer, men lite egen värme vill jag generera.

Nu sitter jag och avnjuter en härlig varm kopp med lakrits te. Är just nu mitt favorit te. Teet ska vara bra mot sötsug... och sånt lider jag av massor.

Nu ska jag göra ett försök att komma på hur man vinner över alla i Heros. Te och heros... najs

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Tack för kvällen, jag tyckte du var supersnygg i turkos men det vet du nog redan ;D You got killer legs... P&K

2009-03-29 @ 21:39:24
Postat av: Diana

Rätt roligt faktiskt =)

Jag har oxå en svart kofta som e spårlöst borta. Kanske d har rymt tillsammans lol

2009-04-09 @ 16:28:27
URL: http://tristan-zachary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0