Dag 7

Nu har det gått en vecka utan godis eller tja nästan i alla fall... kunde inte motstå dumle som låg på bordet... men 1 godis på 1 vecka är ju helt underbart jag jag har klarat av.  Nu får man se till att det inte blir mer godis på ett tag. Nå det ska nog gå bra. Tror jag.

Annars så var det toppen kul att jobba på Arken i går. Inte mycket folk vilket gjorde att man hade mer tid för skoj och skratt med kollegorna... oj så kul det är att jobba där med dom som jobbar där.

Idag har jag inte gjort så mycket... sett på johnny depp, sista pirates filmen... mmm... underbart och så har jag sett på flight 93 en bra film även om det handlar om den hemska dagen 11 spet 2001. Och så har jag tvättat lite och vikt en massa kläder. Börjar nu få ordning på garderoben, fan vad skönt.

För övrigt undrar jag varför man får tips från höer och vänster om singelkillar... har inge behov av nån karl nu. Så sluta tipsa om det tack... jag lyckas nog hitta någon när jag är redo för sånt.

Kommentarer
Postat av: Petra R

Du e så duttig gumman och i morgon ska vi och simma :)

2009-01-19 @ 21:46:58
Postat av: TommyDaGreat

Jag undrar om Naken-Janne e singel? xD

2009-01-22 @ 22:24:52
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0