Bara städning kvar

Ja då var julklapparna klara... i alla fall till de närmsta. Är det någon som förväntar sig julklapp av mig i år så får dom vänta på det. För i år är det bra de närmsta som får. Kommer säkert att få av någon till men då får det väl komma då.

Idag har man haft fullt upp med att fixa naglarna hos Mocia... super fina blev dom med franskmanikyr och rödda glitter hjärta. Gillar dom skarpt...

Annars har det varit fullt upp med att städa här hemma och slå in alla julklappar. Blev erbjuden att jobba idag men då hade jag inte hunnit med att städa inför julen. Min sista lediga dag innan jul är det, om man bort ser från söndagen som kommer. Men inte vill jag städa på söndag... tänkte julmysa lite då.

Julklort... oj... har glömt det. Borde skriva ett par st i alla fall. Kanske kan skicka ett par elektroniska...

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0