2 arbetsdagar kvar

Nä är det snart jul... oj oj oj vad det märks... massor att göra på jobbet och man är helt slut efter varje dag. Uj uj uj... 2 arbetsdagar kvar för min del. Å det är de två dagar som är just före julafton... huj kommer att vara massor  med folk och massro att göra.... jag hoppas alla håller sig friska och att dom/den som kommer extra är duktig. Annars vet jag två som kommer att vara galna... Dessa två är redan irriterad på vissa personer på jobbet som inte verkar kunna lyfta ett finger åt andra avdelningar utom en... morr

Annars så lever livet vidare. Var till Petra igår på glögg och spel... var jättte trevligt. Hoppas vi gör nåt sånt snart igen och då kanske det blir hos mig.

Nä nu ska jag äta är såååå hungrig...

Arkens dansgolv väntar på mig ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0