Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lynn. Tackar för det, då det alltid är kul med utmaningar :)

Här är reglerna för utmaningen:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

7 sanningar om mig:

1. När jag är ensam hemma spelas det hög musik och jag studstar dansat runt i lägenheten och sjunger högt.
2. Jag älskar att sitta och fördriva tid framför datorn och spela en massa olika mer eller mindre löjliga barnspel.
3. Pussel är bland det bästa jag vet. Jag kan sitta i timmar med ett pussel och försöka få bitar på plats. Och när det gäller att köpa ett pussel är jag super kinkig. Får inte vara vilket motiv som helst och det värsta är att jag vet inte vad jag vill ha för motiv förrän jag ser det. Så att köpa ett pussel är mer eller mindre ett lotteri.
4. Jag har fler killar än tjejer som står mig nära. Vet inte varför men jag har alltid haft lättare att berätta mer åt killar.
5. Jag är som Lynn, mega dålig på att höra av mig till nära och kära. Borde skärpa mig på det. Domär ju ändå mina nära och kära.
6. Jag är samlare av strand glas. Alltså glas som blivit slipat av stenar och sand. Jag vet inte vad jag ska göra med dessa ännu men det kanske jag kommer på det sen. Komuggar samlar jag med på. Har 13-14 st olika.
7. Jag gillar inte att shoppa kläder och skor egentligen och gör det bara för att förnya garderoben.
 
Jag utmanar

1. Petra
2. Pia
3. John
4. Bodil
5. Nela
6. Sanja
7. Oskar

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Tur att du inte utmanade mig för jag hatar kedjebrev. Och angående nummer tre så låter det som om det är ett pussel att köpa pussel för dig :P

2007-11-05 @ 14:42:47
URL: http://svammloextremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0